Familjedag i Hökensås

En liten påminnelse och familjedagen i Hökensås den 14/10. Klubben har hyrt Södra Laxagölen som det står i kalendariet. Meningen är att vi skall träffas, fiska och umgås. Vid sjön finns en grill så man kan grilla medhavd mat mm. Klubben håller med grillkol men mat och dryck tar ni med själv. Ta även med familjemedlemmar och släkt så även de får en fin dag vid sjön.

Var och en tar förutom mat med sig fiskeutrustning och bete som t ex flugor, drag, räkor, maggot, mask eller det man tror fisken är sugen på. Det finns folk på plats från kl 8,00 som tar emot er.

Hökensås hemsida hittar ni en karta över Södra Laxagölen och andra sjöar. Karta till hyrsjöarna finns här.

Om ni har frågor kontakta Olle Sjökvist 070 5872768, Börje Wass 0730 922110 eller Mikael Gerhardsson 0703 646199

Similar Posts